PLAN PRACY MIESIĘCZNEJ

 

LISTOPAD: grupa RPP I  i RPP II

 

Tydzień I: Jesienne  nastroje

Tydzień II: W świecie teatru

Tydzień III: Znamy te baśnie

Tydzień IV: Tutaj rosły paprocie

 

CELE  OGÓLNE:

 

 Tydzień I:

› zapoznanie z literą i :małą i wielką, drukowaną i pisaną

› poznanie właściwości  fizycznych  wody

› zapoznanie ze zjawiskiem krążenia wody w przyrodzie

› poszerzanie doświadczeń plastycznych poprzez łączenie ze sobą różnych  technik  plastycznych

› wykonywanie prostych doświadczeń

› rozwijanie umiejętności wokalnych

› wyznaczanie części wspólnej zbiorów

› rozwiązywanie zagadek: wzrokowych, słuchowych i słownych

› zapoznanie z aktualną nazwą miesiąca

› przybliżenie techniki : mokre w mokrym

Tydzień II:

 

› zapoznanie z literą t: małą i wielką, drukowaną i pisaną

› zapoznanie z teatrem jako miejscem sztuki i kultury,

› zachęcanie do zabaw w teatr

› rozwijanie mowy

› zapoznanie z zapisem cyfrowym liczby 4

› wykonywanie wspólnej całości z elementów

› inscenizowanie utworów wybranego autora

› rozwijanie umiejętności łączenia ze sobą różnorodnych materiałów w pracy plastycznej

Tydzień  III:

 

› zapoznanie z literą d: małą i wielką, drukowaną i pisaną

› rozpoznawanie bohaterów baśni

› zapoznanie z etapami powstawania książki

› zachęcanie do tworzenia własnych książeczek

› rozwijanie sprawności manualnych

› rozwijanie muzykalności i szybkiej reakcji na sygnał

› zapoznanie z nazwą i cechami prostokąta

› tworzenie własnych kompozycji z wykorzystaniem figur geometrycznych

› rozwijanie mowy

› rozwijanie słuchu fonematycznego

Tydzień IV:

 

› zapoznanie z literą : małą i wielką, drukowaną i pisaną

› zapoznanie z wyglądem Ziemi w czasach prehistorycznych

› zapoznanie z przypuszczalnymi przyczynami wyginięciem dinozaurów

› zapoznanie z techniką plastyczną -batikiem

› zapoznanie z brzmieniem i wyglądem kołatki; instrumentacja piosenki z wykorzystaniem tego

  instrumentu

› zapoznanie z właściwościami fizycznymi węgla kamiennego i soli kamiennej

› zapoznanie z zapisem cyfrowym liczby 5; utrwalanie poznanych cyfr

› wykonywanie kart matematycznych ; wykorzystywanie ich podczas zabaw

› zapoznanie z produktami powstałymi wskutek chemicznej przeróbki węgla

› poznanie nowej techniki plastycznej-rysowanie węglem drzewnym

 

 

 

 

 

 

 

BIP