Uczniowie klasy szóstej w roku szkolnym 2024/2025 zrealizowali całoroczny projekt eTwinning  „International World Days: Celebrating Unity Through Diversity”  Uczestnikami przedsięwzięcia było 12 szkół pochodzących m.in. z Polski, Węgier, Rumunii, Grecji, Turcji, Litwy i z Hiszpanii. 02 września Krajowe Biuro eTwinning doceniło wkład pracy uczniów i nauczyciela przyznając KRAJOWĄ ODZNAKĘ JAKOŚĆI.  Odznaka ta, potwierdza wysoki poziom zrealizowanego projektu, podkreśla zaangażowanie szkoły i jej otwartość na współpracę europejską.

23 czerwca klasa piąta podsumowała całoroczny projekt eTwinning  „International World Days: Celebrating Unity Through Diversity”  Uczestnikami przedsięwzięcia było 12 szkół pochodzących  z Polski, Węgier, Rumunii, Grecji, Turcji, Litwy i  Hiszpanii. Opiekun projektu wręczył uczniom certyfikaty oraz pogratulował zaangażowania w zrealizowaniu założeń projektu.

Uczniowie wykonali wiele ciekawych zajęć:. pisali wiersz, śpiewali piosenki, tworzyli wirtualne karty świąteczne, plakaty dotyczące ochrony środowiska, wirtualną mapę myśli dotyczącą praw i obowiązków dzieci oraz zasady bezpiecznego korzystania
z przestrzeni wirtualnej. Odbyła się także rozmowa online z partnerami projektu eTwinning.

Przedsięwzięcie uświadomiło uczniom klasy V, że warto uczyć się języka umożliwiającego komunikowanie poza granicami naszego kraju.

Klasa 5 w roku szkolnym 2024/2025  przystąpiła do drugiego projektu eTwinning „International World Days: Celebrating Unity Through Diversity”.

Uczestnikami projektu jest 12 szkół pochodzących  z Polski, Węgier, Rumunii, Grecji, Turcji, Litwy i  Hiszpanii.

             Celem przedsięwzięcia jest poznawanie różnych ciekawych dni obchodzonych 
na terenie Unii Europejskiej.
  Uczniowie będą poznawać kraje partnerskie, ale będą się także dzielić swoją wiedzą.
Wychowankowie Zespołu Oświatowego w Bielanach zaprezentują interesujące fakty o Polsce.
Podejmą próby rozmawiania w języku angielskim z uczestnikami projektu.
           Pierwsze zadania zostały przez piątoklasistów wykonane wzorcowo.  
Poznali oni położenie krajów uczestniczących w projekcie. Umieścili wśród nich Polskę.
Powstała mapa wybranych zwierząt, które są objęte ochroną na terenie krajów partnerskich.
W grupach tworzyli przepisy potraw, które są typowe dla kuchni polskiej oraz popularne wśród młodzieży.
Uczniowie z niecierpliwością czekają na kolejne zadania, które umieszczane są na platformie Twinspace
(wirtualnej tablicy służącej do zamieszczania efektów pracy partnerów projektu).

 

Czwartek był dniem podsumowań naszego wyjazdu. Rano po raz ostatni odwiedziliśmy plażę. Po obiedzie nadszedł czas na ostatnie zdjęcia, aktywizacje zorganizowane przez partnera, podziękowania oraz oczywiście, pakowanie. W ramach aktywności ruchowej wybraliśmy się na wieczorny spacer.

 
Środa była dniem, w którym sprawdzaliśmy swoje kulinarne umiejętności.
Wykorzystaliśmy zakupione dzień wcześniej warzywa🍅🥑🥦 i owoce🍑🍉🍇, aby zrobić z nich pyszne i zdrowe greckie sałatki🥗🤸‍♀️🤸.
Oprócz szlifowania naszych kulinarnych talentów zajęliśmy się również kompetencjami matematycznymi. Liczyliśmy wydane na zakupach euro i przeliczaliśmy je na złotówki po kursie dnia.
Wieczorem poszliśmy na spacer do pobliskiego miasteczka Olimpic, a na koniec po raz kolejny zadbaliśmy o naszą sprawność fizyczną - ćwiczyliśmy na plaży.
 

BIP