PLAN PRACY MIESIĘCZNEJ

 

PAŻDZIERNIK : Grupa RPP I  i RPP II

 

Tydzień I-: Co robią zwierzęta jesienią?

Tydzień II: Jesień w sadzie

Tydzień III: Jesień na działce

Tydzień IV: Dbamy o zdrowie

 

CELE  OGÓLNE:

 

 Tydzień I-:

› zapoznanie z literą o:drukowaną i pisaną, małą i wielką

› rozpoznawanie samogłosek i spółgłosek

› rozwijanie poczucia rytmu muzycznego

› rozwijanie spostrzegawczości i pamięci wzrokowej

› kształtowanie pojęcia liczb 1,2 w aspektach kardynalnym i porządkowym

› zapoznanie ze sposobami przygotowywania się zwierząt do zimy

› zwrócenie uwagi na różnice w wyglądzie i zachowaniu zwierząt przed nadejściem zimy

› rozwijanie mowy

› łączenie ze sobą różnorodnych materiałów w pracy plastycznej

 

Tydzień II:

› poznanie litery a: małej i wielkiej, drukowanej i pisanej

› rozpoznawanie i nazywanie owoców rosnących w Polsce

› zapoznanie z nazwami drzew owocowych

› rozwijanie umiejętności układania i opowiadania historyjki obrazkowej

› segregowanie owoców ze wzglądu na ich pochodzenie

› poznanie cech kwadratu

› zapoznanie z różnymi rodzajami zapasów i przetworów przygotowywanych na zimę

› wyrażanie własnych obserwacji w ekspresji plastycznej

 

Tydzień III:

› poznanie litery e: małej i wielkiej, drukowanej i pisanej

› rozpoznawanie  i nazywanie warzyw

› rozwijanie umiejętności wypowiadania się na dany temat

› zapoznanie ze sposobem wykonania sałatki warzywnej

› rozwijanie poczucia rytmu muzycznego

› kształtowanie pojęcia liczby 3

› zapoznanie ze sposobem lepienia warzyw z masy solnej

› zapoznanie ze sposobem wykonywania stempli z warzyw

 

Tydzień IV:

› poznanie litery m: małej i wielkiej, drukowanej i pisanej

› usprawnianie narządów artykulacyjnych

› uświadomienie, jakie znaczenie dla każdego człowieka ma zdrowie

› zachęcanie dzieci do spożywania zdrowej żywności

› zapoznanie z wyglądem i charakterystycznymi cechami trójkąta

› rozwijanie zainteresowania zdrowym trybem życia

› zapoznanie z piramidą żywienia

› zwrócenie uwagi na znaczenie higieny osobistej oraz czystości otoczenia dla zdrowia

› uświadomienie konieczności dostosowywania ubioru do warunków pogodowych w danych

  porach roku

 

 PLAN PRACY MIESIĘCZNEJ

 

PAŻDZIERNIK : Grupa RPP I  i RPP II

 

Tydzień I-: Co robią zwierzęta jesienią?

Tydzień II: Jesień w sadzie

Tydzień III: Jesień na działce

Tydzień IV: Dbamy o zdrowie

 

CELE  OGÓLNE:

 

 Tydzień I-:

› zapoznanie z literą o:drukowaną i pisaną, małą i wielką

› rozpoznawanie samogłosek i spółgłosek

› rozwijanie poczucia rytmu muzycznego

› rozwijanie spostrzegawczości i pamięci wzrokowej

› kształtowanie pojęcia liczb 1,2 w aspektach kardynalnym i porządkowym

› zapoznanie ze sposobami przygotowywania się zwierząt do zimy

› zwrócenie uwagi na różnice w wyglądzie i zachowaniu zwierząt przed nadejściem zimy

› rozwijanie mowy

› łączenie ze sobą różnorodnych materiałów w pracy plastycznej

 

Tydzień II:

› poznanie litery a: małej i wielkiej, drukowanej i pisanej

› rozpoznawanie i nazywanie owoców rosnących w Polsce

› zapoznanie z nazwami drzew owocowych

› rozwijanie umiejętności układania i opowiadania historyjki obrazkowej

› segregowanie owoców ze wzglądu na ich pochodzenie

› poznanie cech kwadratu

› zapoznanie z różnymi rodzajami zapasów i przetworów przygotowywanych na zimę

› wyrażanie własnych obserwacji w ekspresji plastycznej

 

Tydzień III:

› poznanie litery e: małej i wielkiej, drukowanej i pisanej

› rozpoznawanie  i nazywanie warzyw

› rozwijanie umiejętności wypowiadania się na dany temat

› zapoznanie ze sposobem wykonania sałatki warzywnej

› rozwijanie poczucia rytmu muzycznego

› kształtowanie pojęcia liczby 3

› zapoznanie ze sposobem lepienia warzyw z masy solnej

› zapoznanie ze sposobem wykonywania stempli z warzyw

 

Tydzień IV:

› poznanie litery m: małej i wielkiej, drukowanej i pisanej

› usprawnianie narządów artykulacyjnych

› uświadomienie, jakie znaczenie dla każdego człowieka ma zdrowie

› zachęcanie dzieci do spożywania zdrowej żywności

› zapoznanie z wyglądem i charakterystycznymi cechami trójkąta

› rozwijanie zainteresowania zdrowym trybem życia

› zapoznanie z piramidą żywienia

› zwrócenie uwagi na znaczenie higieny osobistej oraz czystości otoczenia dla zdrowia

› uświadomienie konieczności dostosowywania ubioru do warunków pogodowych w danych

  porach roku

BIP