W piątek po śniadaniu pojechaliśmy do Platamonas. Mieliśmy okazję zobaczyć marinę (przystań dla jachtów). Później rozpoczęliśmy zwiedzanie uliczek miasteczka. W tym samym czasie braliśmy udział w grze terenowej zorganizowanej przez partnera. Celem gry było przełamywanie barier językowych w rozmowach z mieszkańcami lub turystami. Naszym zadaniem była wielokrotna wymiana drobnych przedmiotów na inne. Zależało nam na tym, żeby przeprowadzić rozmowy z jak największą liczbą osób, dzięki czemu nabieraliśmy większej pewności siebie i doskonaliliśmy kompetencje komunikacyjne i językowe. Okazało się, że świetnie pracujemy w grupach. Na koniec, korzystając z Google Maps, musieliśmy odnaleźć miejsce zbiórki.
Następnie przeprowadziliśmy podsumowanie sondy ulicznej oraz warsztatów muzyczno-ekologicznych. Efektem sondy ulicznej były filmiki z rozmów z mieszkańcami pobliskiego miasteczka, dzięki czemu poszerzaliśmy nasze kompetencje cyfrowe i językowe oraz naszą świadomość ekologiczną. Natomiast aktywności muzyczno-ekologiczne udoskonaliły nasze zdolności autoprezentacji i pozwoliły odkryć swoje nowe zainteresowania i zdolności - językowe, wokalne oraz twórcze.
Wieczorem świetnie bawiliśmy się podczas gier aktywizujących przeprowadzonych przez partnera. Nie zapomnieliśmy też o aktywności fizycznej - ćwiczyliśmy przy muzyce.